Gmina Piątnica z siedzibą w Piątnicy Poduchownej przy ul. Stawiskowskiej 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, zaprasza do złożenia propozycji cenowej na: Świadczenie usług audytu wewnętrznego w 2021 r. w Gminie Piątnica

 

 1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej – oferty:

1.1. ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie,

1.2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy lub zleceniobiorcy, napis: Oferta na zadanie pn. Świadczenie usług audytu wewnętrznego w 2021 r. w Gminie Piątnica oraz nie otwierać przed 15.02.2021 r. godz. 15.10.

1.3. ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie,

1.4. oferta ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,

1.5. oferta ma obejmować całość zamówienia.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytu wewnętrznego w 2021 roku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.

Audyt wewnętrzny, jako działalność niezależna i obiektywna, której celem jest wspieranie Wójta Gminy Piątnica w realizacji celów i zadań Gminy przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze, powinien być prowadzony przez usługodawcę zgodnie

 z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz przepisami wydanymi na jej podstawie.

2. Usługa swoim zakresem obejmuje:

1) przeprowadzenie identyfikacji obszarów ryzyka;

2) dokonanie analizy ryzyka w zakresie działania Gminy Piątnica;

3) badanie systemów zarządzania i kontroli;

4) przeprowadzenie 1 zadania audytowego zgodnie z przepisami ustawy i według standardów określonych przez Ministra Finansów;

5) zapewnienie prawidłowego i terminowego prowadzenia audytu wewnętrznego
w Gminie Piątnica;

6) sporządzenie sprawozdania z wykonania audytu za 2021 r. w terminie do 31.01.2022 r.;

7) sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu, wydanie obiektywnej oceny oraz czynności doradcze, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu Gminy w Piątnicy, a także jednostek organizacyjnych Gminy
w zakresie przeprowadzonego zadania audytowego;

8) prowadzenie akt stałych i bieżących audytu w celu udokumentowania przebiegu i wyniku zadania audytowego;

9) opracowanie rocznego planu audytu wewnętrznego na 2022 rok;

10) sporządzanie sprawozdania częściowego z wykonania planu audytu za okres trwania umowy.

3. Wymagania Zamawiającego:

1) usługodawcą może być osoba fizyczna lub podmiot, o którym mowa w art. 279 ust. 1 ustawy o finansach publicznych;

2) wymagania dodatkowe dla osób fizycznych lub podmiotów składających ofertę:

a) co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy w zawodzie audytora wewnętrznego,

b) znajomość zasad prowadzenia audytu w jednostkach sektora finansów publicznych,

c) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych,

d) znajomość rachunkowości budżetowej,

e) znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,

3) wymienione wyżej warunki spełniać muszą osoby fizyczne ubiegające się bezpośrednio o zlecenie usługi, a w przypadku podmiotów warunki te spełniać musi co najmniej jedna z osób zatrudnionych w danym podmiocie na podstawie umowy o pracę.

4. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni usługodawcy, którzy wykonali bezpośrednio w ostatnich 3 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 3 zadania audytowe w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych.

 

3. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 28.02.2022 roku

 

4. Termin płatności faktury/rachunku – w ciągu 14 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego

 

5. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:

Cena brutto – 100 %

Inne kryteria:  -

 

6. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:

6.1. formularz oferty cenowej, według załączonego wzoru,

6.2 w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 279 ust. 1 pkt 3 ustawy, wskazanie osoby/osób wyznaczonej/wyznaczonych do prowadzenia audytu w ramach oferty,

6.3 oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 286 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy
o finansach publicznych,

6.4 kopie poświadczonych „za zgodność z oryginałem” dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia (art. 286 ust. 1 pkt 4 ustawy o finansach publicznych) oraz posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego (art. 286 ust.1 pkt. 5 ustawy o finansach publicznych),

 6.5 potwierdzenie przeprowadzenia w ostatnich 3 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 3 zadania audytowe w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych (np. kserokopie umów, referencje, rekomendacje, poświadczenia,  itd.).

 

7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:

W cenę propozycji należy wliczyć:

1) wartość usługi/dostawy,

2) obowiązujący podatek od towarów i usług,

Z zastrzeżeniem, że:

Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę lub dostawę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najwyższej ocenie ustalonej według kryteriów określonych w punkcie 5.

 

8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

Propozycję cenową należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowskiej 53, w pokoju nr 8 w terminie do dnia 15 lutego 2021 do godz.  15.00 według zasad opisanych w punkcie 1.

9. Osobą uprawnioną do kontaktów w imieniu zamawiającego jest: Skarbnik Gminy - Katarzyna Chilińska, tel. 86 215 21 74

 

10. Informacje dotyczące zawierania umowy:

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia na stronie https://bip.gminapiatnica.pl/ o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej wybrany wykonawca lub zleceniobiorca zobowiązany jest do podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego.

 

W załączeniu:

1.Wzór formularza propozycji cenowej

2.Wzór umowy

3. Zaproszenie.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zaproszenie pdf 1.43 MB Michał Pstrągowski
Wzór umowy pdf 1.88 MB Michał Pstrągowski
Formularz oferty docx 21.75 KB Michał Pstrągowski
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
środa, 03 luty 2021 13:33 Michał Pstrągowski
Artykuł został zmieniony. środa, 03 luty 2021 13:42 Michał Pstrągowski