URZĄD GMINY PIĄTNICA

Herb Gminy Piątnica

Telefony i adresy do korespondencji

Telefony:

86 216-24-76

86 216-64-96

86 215-21-13

86 218-24-56 (fax)

Adres do korespondencji:

Urząd Gminy Piątnica
ul. Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna

Adres e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Kancelaria Urzędu Gminy 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Administrator strony Konrad Majkowski

Godziny pracy Urzędu Gminy Piątnica:

Poniedziałek - piątek od godz. 7:30 do 15:30 


Adres skrzynki podawczej Urzędu Gminy Piątnica na platformie ePUAP dla systemów informatycznych dedykowanych do obsługi ePUAP: /2007052/SkrytkaESP

NIP Urzędu Gminy: 7181671232

REGON Urzędu Gminy: 000542296

Numer konta:
Hexa Bank Spółdzielczy 68 8762 0009 0000 1270 2000 0020

Kod terytorialny gminy: 2007052

NIP Gminy: 7182032847

REGON Gminy: 450669973

 

DANE DO WYSTAWIENIA FAKTURY:

Nabywca: Gmina Piątnica
ul. Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna
NIP 7182032847

Odbiorca: Urząd Gminy Piątnica
ul. Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna

 


INFORMACJA
o usłudze świadczonej przez Urząd Gminy Piątnica na rzecz osób doświadczających trudności w komunikowaniu się

Od 1 kwietnia 2012 r., czyli z dniem wejścia w życie ustawy z 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U. z 2011 r. Nr 209, poz. 1243) osoba doświadczająca trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się (zwana dalej osobą uprawnioną) ma prawo do kontaktu z urzędem za pośrednictwem narzędzi współczesnej komunikacji:
faks: 86 218 24 56;
telefon: 86 216 24 76, 86 216 64 96,
poczta elektroniczna: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


INFORMACJA o sposobie składania pism drogą elektroniczną


Składanie pism drogą elektroniczną w sprawach załatwianych w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego lub Ordynacji podatkowej odbywa się wyłącznie przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu Gminy instrukcja postępowania i adres skrzynki podawczej podany jest wyżej. 
Wnoszenie pism w sprawach załatwianych w postępowaniu uproszczonym, w tym o udostępnienie prostej informacji publicznej może odbywać się za pośrednictwem zwykłej poczty elektronicznej, wyłącznie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Kancelaria Urzędu Gminy.

Pouczenie
Zgodnie z § 9 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. Nr 206, poz. 1216) pisma skierowane na adres zwykłej poczty elektronicznej Urzędu traktuje się jako przesyłki niewymagające potwierdzenia wniesienia podania.