Informacja
Przewodniczącego Rady Gminy Piątnica
dotycząca debaty nad Raportem o stanie Gminy Piątnica za rok 2021
Zgodnie z art. 28aa ust. 6,7,8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) informuję o możliwości zabrania głosu przez mieszkańców w debacie nad Raportem o stanie Gminy Piątnica za rok 2021 podczas sesji Rady Gminy Piątnica w dniu 27 czerwca 2022 roku, która odbędzie się w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Piątnicy, ul. Szkolna 25. Otwarcie sesji nastąpi o godzinie 1000.
Wójt Gminy Piątnica w dniu 31 maja 2022 r. przedstawił Radzie Gminy Piątnica Raport o stanie Gminy Piątnica za rok 2021.
Nad przedstawionym Raportem przeprowadzona zostanie debata, w której głos zabierać będą radni Rady Gminy Piątnica oraz mogą zabierać głos mieszkańcy Gminy Piątnica.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie musi złożyć do Przewodniczącego Rady Gminy Piątnica pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób, klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana jest sesja Rady Gminy Piątnica. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. W debacie głos będzie mogło zabrać maksymalnie 15 mieszkańców.
Po zakończeniu debaty nad Raportem, Rada Gminy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Wójtowi Gminy Piątnica wotum zaufania.
Raport o stanie Gminy Piątnica za rok 2021 dostępny jest w formie elektronicznej na stronie Gminy Piątnica adres: gminapiatnica.pl w zakładce - aktualności oraz stronie BIP Urzędu Gminy adres: bip.gminapiatnica.pl w zakładce - bieżące informacje.
Z uwagi na to, że sesja odbędzie się w poniedziałek (27.06.2022 r. ) zgłoszenia mieszkańców Gminy Piątnica do udziału w debacie nad raportem przyjmowane będą do dnia 24 czerwca 2022 r. w Urzędzie Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53 w pokoju nr 8 (kancelaria) w godzinach pracy urzędu.
Karta zgłoszenia wraz z listą poparcia oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku w wersji papierowej dostępne będą także u inspektora do obsługi rady gminy pokój nr 16 Urzędu Gminy Piątnica ul. Stawiskowska 53, w godzinach pracy urzędu.
Przewodniczący Rady
Krzysztof Weber
Załącznik:
1. Karta zgłoszenia wraz z listą poparcia do udziału w debacie.
2. Klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych.
3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku.