Informacja
Przewodniczącego Rady Gminy Piątnica
dotycząca debaty nad Raportem o stanie Gminy Piątnica za rok 2021

 

Zgodnie z art. 28aa ust. 6,7,8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) informuję o możliwości zabrania głosu przez mieszkańców w debacie nad Raportem o stanie Gminy Piątnica za rok 2021 podczas sesji Rady Gminy Piątnica w dniu 27 czerwca 2022 roku, która odbędzie się w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Piątnicy, ul. Szkolna 25. Otwarcie sesji nastąpi o godzinie 1000.

Wójt Gminy Piątnica w dniu 31 maja 2022 r. przedstawił Radzie Gminy Piątnica Raport o stanie Gminy Piątnica za rok 2021.


Nad przedstawionym Raportem przeprowadzona zostanie debata, w której głos zabierać będą radni Rady Gminy Piątnica oraz mogą zabierać głos mieszkańcy Gminy Piątnica.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie musi złożyć do Przewodniczącego Rady Gminy Piątnica pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób, klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku.

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana jest sesja Rady Gminy Piątnica. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. W debacie głos będzie mogło zabrać maksymalnie 15 mieszkańców.

Po zakończeniu debaty nad Raportem, Rada Gminy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Wójtowi Gminy Piątnica wotum zaufania.

Raport o stanie Gminy Piątnica za rok 2021 dostępny jest w formie elektronicznej na stronie Gminy Piątnica adres: gminapiatnica.pl w zakładce - aktualności oraz stronie BIP Urzędu Gminy adres: bip.gminapiatnica.pl w zakładce - bieżące informacje.

Z uwagi na to, że sesja odbędzie się w poniedziałek (27.06.2022 r. ) zgłoszenia mieszkańców Gminy Piątnica do udziału w debacie nad raportem przyjmowane będą do dnia 24 czerwca 2022 r. w Urzędzie Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53 w pokoju nr 8 (kancelaria) w godzinach pracy urzędu.

Karta zgłoszenia wraz z listą poparcia oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku w wersji papierowej dostępne będą także u inspektora do obsługi rady gminy pokój nr 16 Urzędu Gminy Piątnica ul. Stawiskowska 53, w godzinach pracy urzędu.

Przewodniczący Rady

Krzysztof Weber

 

Załącznik:
1. Karta zgłoszenia wraz z listą poparcia do udziału w debacie.
2. Klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych.
3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Informacja Przewodniczącego wraz z załącznikami pdf 234.21 KB Konrad Majkowski
Raport o stanie gminy za 2021 rok pdf 37.27 MB Konrad Majkowski
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
środa, 08 czerwiec 2022 08:57 Konrad Majkowski