ZARZĄDZENIE NR 24.2022

WÓJTA GMINY PIĄTNICA

z dnia 21 marca 2022 r.


w sprawie przeprowadzenia konsultacji dotyczących usytuowania masztu w parku w Piątnicy Poduchownej

 


Na podstawie art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 i 583) oraz uchwały Rady Gminy Piątnica Nr 192/XLI/2014 z dnia 28 sierpnia 2014 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy (Dz. Urz. Woj. Podl. poz. 2992) zarządzam, co następuje:


§ 1. 1. Ogłaszam konsultacje społeczne w celu zebrania opinii na temat planowanego usytuowania masztu z biało-czerwoną flagą w parku w Piątnicy Poduchownej, w ramach projektu "Pod biało-czerwoną" organizowanego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, którego celem jest uczczenie 100 rocznicy Bitwy Warszawskiej.
2. Obwieszczenie o konsultacjach stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.
3. Usytuowanie masztu określa załącznik nr 2 do zarządzenia.
3. Uprawnionymi do wzięcia udziału w konsultacjach są mieszkańcy gminy Piątnica.

§ 2. Przedmiotem konsultacji jest usytuowanie masztu bezpośrednio przy obelisku upamiętniającym żołnierzy 33 Pułku Piechoty na terenie parku znajdującego się Piątnicy Poduchownej w ograniczeniu ulic Stawiskowskiej, Szkolnej i Księdza Kardynała Wyszyńskiego.

§ 3. Celem konsultacji społecznych jest zebranie uwag, opinii i wniosków mieszkańców dotyczących przedmiotu konsultacji społecznych.

§ 4. Konsultacje społeczne przeprowadzone będą w terminie od 22 marca 2022 r. do 24 marca 2022 r.

§ 5. Konsultacje społeczne prowadzone będą w formie:
1) badania opinii mieszkańców z wykorzystaniem formularza zgłaszania uwag, opinii i wniosków, stanowiącego załącznik nr 3 do zarządzenia, poprzez opublikowanie na stronie internetowej Gminy Piątnica: www.gminapiatnica.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gminapiatnica.pl, oraz w siedzibie Urzędu Gminy Piątnica, 18-421 Piątnica Poduchowna ul. Stawiskowska 53 w Kancelarii (pokój nr 8, parter);

§ 6. 1. Wypełnione formularze zgłaszania uwag, opinii i wniosków, o których mowa w § 5, należy złożyć za pośrednictwem wybranego kanału komunikacji:
1) w Kancelarii Urzędu Gminy Piątnica (pokój nr 8, parter), 18-421 Piątnica Poduchowna ul. Stawiskowska 53;
2) pocztą na adres: Urząd Gminy Piątnica ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna,
3) elektronicznie na adres skrzynki podawczej na platformie ePUAP: /2007052/SkrytkaESP;
4) elektronicznie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
2. Formularze zgłaszania uwag, opinii i wniosków złożone lub wysłane po 24 marca 2022 r. (liczy się data nadania wynikająca ze stempla pocztowego) nie będą brane pod uwagę.

§ 7. 1. Do przeprowadzenia konsultacji powołuję Zespół Konsultacyjny w składzie:
1) Dariusz Wojewoda - Przewodniczący Zespołu;
2) Monika Laskowska - Członek Zespołu;
3) Konrad Paweł Majkowski - Członek Zespołu.
2. Zespół Konsultacyjny opracuje informację odzwierciedlającą przebieg konsultacji oraz ich wynik.
3. W terminie 3 dni od daty zakończenia konsultacji informację z przebiegu i wynik konsultacji podane zostaną do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Gminy Piątnica, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń poszczególnych sołectw, w których przeprowadzano konsultacje.

§ 8. 1. Konsultacje mają charakter opiniodawczy, a ich wyniki nie są wiążące dla organów gminy.
2. Konsultacje są ważne bez względu na liczbę osób w nich uczestniczących.


§ 9. Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Spraw Społecznych i Obywatelskich.

§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Wójt

Artur Wierzbowski

 

Zarządzenie wraz z załącznikami dostępne poniżej.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 21 marzec 2022 14:42 Konrad Majkowski