Podkategorie
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 822
Jednostki organizacyjne Liczba artykułów: 2
Urząd Gminy Liczba artykułów: 2
W tym dziale znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych.
Regulamin organizacyjny Liczba artykułów: 2
W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej, zadaniach działów i komórek organizacyjnych.
Finanse i mienie Liczba artykułów: 81
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych, majątku i innych sprawach związanych z budżetem Gminy.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 37
W tym dziale znajdują się sprawozdania finansowe, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych z różnych źródeł publicznych.
Mienie publiczne Liczba artykułów: 3
W tym dziale zestawiono informacje o majątku publicznym, którym dysponuje i zarządza Gmina Piątnica.
Budżet Liczba artykułów: 18
W tym dziale zamieszczane są Zarządzenia i Uchwały dotyczące budżetu Gminy Piątnica.
Aktualne zmiany w budżecie Gminy Piątnica są publikowane na bieżąco w Bazie Aktów Własnych pod następującym adresem:
https://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyPiatnica/tabBrowser/keywords/46335/46335/Budżety-JST
dla ułatwienia proszę kliknąć sortowanie po "Dacie opublikowania".
Bilanse Liczba artykułów: 12
Ulgi, odroczenia, umorzenia należności Liczba artykułów: 11
O BIP Liczba artykułów: 12
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 7
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 2
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności
Wójt Liczba artykułów: 666
Zarządzenia Liczba artykułów: 664
Zarządzenia Wójta publikowane i tworzone są przy pomocy oprogramowania do tworzenia aktów prawnych w formacie XML. W Bazie Aktów Własnych jest możliwość weryfikacji podpisów elektronicznych oraz skorzystania ze skorowidza ułatwiającego wyszukiwanie aktów po hasłach lub kategoriach (np. budżet).
Baza Aktów Własnych dostępna jest pod adresem:
Zarządzenia Wójta Kadencja 2024-2029 Liczba artykułów: 90
Zarządzenia Wójta Kadencja 2018-2024 Liczba artykułów: 574
Projekty zarządzeń Liczba artykułów: 1
Bieżące informacje Liczba artykułów: 1184
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 24
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Plan postępowań Liczba artykułów: 24
Zamówienia poniżej 130 tys. zł Liczba artykułów: 106
Konkursy Liczba artykułów: 6
Gmina Liczba artykułów: 2
W tej kategorii zamieszczono informacje dotyczące Gminy Piątnica, Statut Gminy, Herb Gminy
Sołectwa i Sołtysi Liczba artykułów: 4
Oświadczenia majątkowe Liczba artykułów: 341
W tym dziale dostępne są oświadczenia majątkowe, Radnych, Wójta i pracowników Urzędu oraz Kierowników jednostek organizacyjnych.
Oświadczenia majątkowe radnych Liczba artykułów: 136
Kategoria Oświadczenia majątkowe radnych podzielona jest na podkategorie.
Oświadczenia majątkowe radnych złożone na początku kadencji 2018-2023 Liczba artykułów: 16
W tej podkategorii publikowane są oświadczenie majątkowe radnych złożone na początku kadencji.
Oświadczenia majątkowe radnych za rok 2018 Liczba artykułów: 15
W tej podkategorii publikowane są oświadczenie majątkowe radnych za rok 2018.
Oświadczenia majątkowe radnych za rok 2019 Liczba artykułów: 15
Oświadczenia majątkowe radnych za rok 2020 Liczba artykułów: 15
Oświadczenia majątkowe radnych za rok 2021 Liczba artykułów: 15
Oświadczenia majątkowe radnych za rok 2022 Liczba artykułów: 15
Oświadczenia majątkowe radnych złożone na dwa miesiące przed upływem kadencji 2018-2024 Liczba artykułów: 15
Oświadczenia majątkowe radnych za rok 2023 Liczba artykułów: 15
Oświadczenia majątkowe radnych złożone na początku kadencji 2024-2029 Liczba artykułów: 15
Oświadczenia majątkowe Wójta i pracowników Urzędu Liczba artykułów: 91
Oświadczenia majątkowe kierowników oraz pracowników jednostek organizacyjnych Liczba artykułów: 114
Rada Gminy Liczba artykułów: 1064
Informacje ogólne i kompetencje Liczba artykułów: 1
Radni Liczba artykułów: 7
Protokoły z obrad sesji Liczba artykułów: 66
Protokoły z obrad sesji- kadencja 2018-2024 Liczba artykułów: 60
Protokoły z obrad sesji- kadencja 2024-2029 Liczba artykułów: 6
Protokoły z posiedzeń Komisji Rady Gminy Liczba artykułów: 230
Protokoły z posiedzeń Komisji Rady- kadencja 2018-2024 Liczba artykułów: 217
Protokoły z posiedzeń Komisji Rady- kadencja 2024-2029 Liczba artykułów: 13
Wykazy imiennego głosowania na sesjach Liczba artykułów: 70
Wykazy imiennego głosowania Radnych Rady Gminy Piątnica na sesjach.
Interpelacje i zapytania radnych Liczba artykułów: 135
Interpelacje i zapytania radnych kadencja 2018-2024 Liczba artykułów: 107
Interpelacje i zapytania radnych kadencja 2024-2029 Liczba artykułów: 27
Obwieszczenia o zwołaniu sesji, komisji, informacje i sprawozdania oraz stanowiska Rady Liczba artykułów: 343
Projekty uchwał Liczba artykułów: 70
Projekty uchwał Rady Gminy publikowane i tworzone są przy pomocy oprogramowania do tworzenia aktów prawnych w formacie XML. W Bazie Aktów Własnych jest możliwość weryfikacji podpisów elektronicznych oraz skorzystania ze skorowidza ułatwiającego wyszukiwanie aktów po hasłach lub kategoriach (np. budżet).
Baza Aktów Własnych dostępna jest pod adresem:
Projekty uchwał kadencja 2024-2029 Liczba artykułów: 11
Projekty uchwał kadencja 2018-2024 Liczba artykułów: 59
Uchwały Rady Gminy Liczba artykułów: 70
Uchwały Rady Gminy publikowane i tworzone są przy pomocy oprogramowania do tworzenia aktów prawnych w formacie XML. W Bazie Aktów Własnych jest możliwość weryfikacji podpisów elektronicznych oraz skorzystania ze skorowidza ułatwiającego wyszukiwanie aktów po hasłach lub kategoriach (np. budżet).
Baza Aktów Własnych dostępna jest pod adresem:
Transmisje obrad Rady Liczba artykułów: 72
Ochrona danych Liczba artykułów: 4
W tej kategorii zgromadzone są artykuły dotyczące zagadnień związanych z ochroną danych, obowiązkami informacyjnymi, klauzulami informacyjnymi.
Formularze i druki Liczba artykułów: 37
Podatki i opłaty lokalne Liczba artykułów: 53
Podatek od nieruchomości Liczba artykułów: 7
Podatek rolny Liczba artykułów: 7
Podatek leśny Liczba artykułów: 6
Podatek od środków transportowych Liczba artykułów: 5
Akcyza Liczba artykułów: 6
Szacowanie szkód w uprawach rolnych Liczba artykułów: 7
Odpady komunalne Liczba artykułów: 8
Ulga z tytułu kupna Liczba artykułów: 1
Ulga inwestycyjna Liczba artykułów: 1
Jakość wody w wodociągach Liczba artykułów: 160
Wiadomości archiwalne Liczba artykułów: 1
W tej kategorii zamieszczone są wiadomości które nie są już aktualne i trafiły do archiwum.
Ewidencja ludności Liczba artykułów: 8
Herb Gminy Liczba artykułów: 1
Wybory i referenda Liczba artykułów: 40
Wybory ławników na kadencję 2024-2027 Liczba artykułów: 2
Wybory Samorządowe 2024 r. Liczba artykułów: 28
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024 Liczba artykułów: 9
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2025 r. Liczba artykułów: 1
Fundusz sołecki Liczba artykułów: 3
Skargi, wnioski i petycje Liczba artykułów: 25
Skargi i wnioski
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego – dział VIII „Skargi i wnioski" (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46).
Skargi i wnioski dotyczące organu oraz pracowników Urzędu Gminy Piątnica można składać na kilka sposobów:
- pocztą tradycyjną, na adres siedziby: Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna,
- pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (za pośrednictwem platformy ePUAP),
- faksem pod numer: 86 218 24 56,
- na piśmie w kancelarii Urzędu Gminy (pok. 8 parter).
Wójt Gminy Piątnica lub osoba zastępująca przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w poniedziałki w godzinach od 8.00 do 9.00 oraz w piątek w godzinach od 15.00 - 16.00.
Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą, jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pozostawia się bez rozpoznania.
Petycje
Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz.870).
Petycję składa się w formie pisemnej albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Petycja powinna zawierać:
- oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję; jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący petycję;
- wskazanie miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji; jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów;
- oznaczenie adresata petycji;
- wskazanie przedmiotu petycji.
Petycje niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Odsłuchaj wersję audio: